Skip to Content

Reklamácie


Ako postupovať v prípade reklamácie vadného tovaru:

  1. Stiahnite si a vyplňte reklamačný formulár
  2. Pripravte zásielku do ktorej priložte:
    1. Vyplnený reklamačný formulár
    2. Záručný list
    3. Tovar v pôvodnom obale
  3. Doručte nám tovar jednou z možností
    1. Po telefonickej dohode osobne v Trenčíne alebo okolí
    2. Na našu adresu poštou alebo kuriérom
      Milan Kvak - Reparo
      Dežerice 102
      957 03
      Zásielku neposielajte s dobierkou, z našej starny nebude prijatá

Dôležité informácie:

  • Pri podaní zásielky si od dopravcu vypýtajte trasovacie číslo alebo potvrdenie o odoslaní. V prípade straty zásielky vám vieme lepšie pomôcť.
  • O aktuálnom stave reklamácie vás budeme informovať e-mailovou notifikáciou.

Lehota na vybavenie reklamácie - zákonom stanovená lehota maximálne 30 dní.

Poškodený tovar


Tovar sa môže poškodiť alebo dôjsť k nesprávnemu doručeniu zásielky. V takomto prípade, prosím, zachovajte chladnú hlavu a bezodkladne nás do 12 hodín od prevzatia zásielky kontaktujte e-mailom na [email protected]

Prosím pošlite nám:

  1. Fotku dodacieho listu, aby sme podľa čísla variabilného symbolu mohli dohľadať vašu objednávku v systéme.
  2. Detailnú fotku poškodeného doručeného tovaru.
  3. Kompletnú fotku obalového materiálu. Budeme potrebovať:
    1. Fotku krabice zo všetkých strán. Ak krabica obsahuje preliačenie alebo iné vizuálne poškodenie, pošlite fotku z tohto miesta.
    2. Ak bola zásielka zabalená v bublinkovej fólií, je nutné poslať fotku bublinovej výplne v zrolovanom stave.

Fotky určite neposielajte rozostrene alebo odfotené v zlých svetelných podmienkach, či odseknuté alebo odrezané časti fotografie.


Fotka musí obsahovať zobrazenie celého poškodeného tovaru a nie len poškodenej časti.


Na základe vašich fotografií posunieme situáciu dopravcovi, ktorý ju bude riešiť. Pokiaľ fotografie alebo video dôkazy nebudete vedieť poskytnúť, nevieme so situáciou nič robiť.


Následne čakáme na vyjadrenie prepravcu. Po ich vyjadrení vás budeme kontaktovať.


Pri prevzatí objednávky od kuriéra je potrebné si každú zásielku vizuálne skontrolovať ešte počas jej prevzatia. V prípade poškodenia zásielky rovno spísať zápis o poškodení priamo s kuriérom. V opačnom prípade dopravcovia ako ani my nenesieme žiadnu zodpovednosť za prípadné neskoršie reklamácie.


Ak nám túto chybu nenahlásite, môže byť prípadne neskoršie odstúpenie od zmluvy či reklamácia z našej strany zamietnutá. Nahláste preto prosím všetko, ak máte čo i len malé podozrenie.

Vrátenie tovaru do 14 dní


V prípade, že vám zakúpený tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, môžete ho vrátiť do 14 dní od prevzatia zásielky.

Postupujte prosím podľa následujúcich krokov:

  1. Stiahnite si a vyplńte odstúpenie od zmluvy (tento dokument je potrebný na identifikáciu zásielky a spracovanie vrátenia)
  2. Uveďte všetky dôležité informácie:
    1. Číslo objednávky
    2. Tovar, ktroý vraciate
    3. Dôvod vrátenia tovaru
    4. Číslo účtu na vrátenie platby
  3. Pripravte tovar na odoslanie
    1. Vrátťe tovar v pôvodnom a nepoškodenom obale
    2. Pokiaľ obsahuje ochranné lepky, nestrhávajte ich.
    3. Použitý tovar, napríklad displej, očistite od zvyškov lepidla.
  4. Doručte nám tovar jednou z možností
    1. Po telefonickej dohode osobne v Trenčíne alebo okolí
    2. Na našu adresu poštou alebo kuriérom
      Milan Kvak - Reparo
      Dežerice 102
      957 03
      Zásielku neposielajte s dobierkou, z našej starny nebude prijatá

Dôležité informácie:

  • Pri podaní zásielky si od dopravcu vypýtajte trasovacie číslo alebo potvrdenie o odoslaní. V prípade straty zásielky vám vieme lepšie pomôcť.
  • O aktuálnom stave odstúpenia od zmluvy vás budeme informovať e-mailovou notifikáciou.
  • Vrátenie platby sprocesujeme zvyčajne v lehote 7 dní od doručenia výrobku.